Skip to main content
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 30€ • Κέντρο Εξυπηρέτησης

Κέντρο Βοήθειας

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στην Anykind.gr;

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στην Anykind.gr;

Πληρωμή με κάρτα

Γίνονται δεκτές όλες οι κάρτες Visa, Master Card, Maestro

Το ποσό δεσμεύεται μόλις εγκριθεί η πληρωμή της παραγγελίας. Αν η συναλλαγή της κάρτας δεν εγκριθεί, η παραγγελία θα ακυρωθεί και δεν θα σας αποσταλεί.

Αντικαταβολή

Πληρώνετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. 

Κατά την παραλαβή του δέματος σας ,πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον διανομέα της εταιρείας courier. Η αντικαταβολή συνήθως εξοφλείται με μετρητά. Σε περίπτωση που θέλετε να εξοφλήσετε μέσω κάρτας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την αντίστοιχη εταιρεία courier προκειμένου να ενημερωθείτε αν διαθέτει pos ο διανομέας. 



Πως χρησιμοποιώ τα εκπτωτικά κουπόνια;

Στο check out υπάρχει ένα πλαίσιο που γράφει «Εκπτωτικός κωδικός». Σε αυτό το πλαίσιο θα γράψετε τον κωδικό. 

*Για τους εκπτωτικούς κωδικούς ισχύουν συγκεκριμένοι Όροι και προϋποθέσεις. Για να σιγουρευτείτε για την σωστή χρήση, ανατρέξτε εκεί όπου βρήκατε το εκπτωτικό κουπόνι προκειμένου να ενημερωθείτε για την περίοδο ισχύος του, τα είδη που εφαρμόζεται και ό,τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζετε πριν τη χρήση.

Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από τις αποθήκες μας, θα λάβετε e-mail με το μοναδικό Αριθμό Αποστολής της παραγγελίας σας. Συνήθως, απαιτούνται 15 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε την παραγγελία σας. Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελίας σας γράφοντας τον αριθμό αποστολής που λάβατε. Συνεργαζόμαστε με Γενική Ταχυδρομική σε όλη την Ελλάδα και Courier Center για αποστολές εντός Νομού Θεσσαλονίκης.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Αποστολές εντός Ελλάδας

Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 30€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Εντός Νομού Θεσσαλονίκης οι αποστολές πραγματοποιούνται από το δίκτυο της Courier Center. Το έξοδα αποστολής για παραγγελίες κάτω των 30€ είναι 3.80€ και η χρέωση της αντικαταβολής είναι +1€. Η αντικαταβολή χρεώνεται ανεξαρτήτως ποσού. 

Για την υπόλοιπη Ελλάδα οι αποστολές πραγματοποιούνται από το δίκτυο της Γενικής Ταχυδρομικής. Το έξοδα αποστολής για παραγγελίες κάτω των 30€ είναι 3,80€ για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με κάρτα. Τα έξοδα αποστολής με την επιλογή της αντικαταβολής είναι 6€

*Για τις δυσπρόσιτες περιοχές το κόστος διαφοροποιείται. Μπορείτε να εισάγετε τον ταχυδρομικό σας κώδικα σας κατά το check out και να δείτε τα ακριβή έξοδα αποστολής.

Αποστολές προς Κύπρο

Για τις αποστολές προς Κύπρο το κόστος ανέρχεται στα 20€ ανεξαρτήτως ποσού. Η χρέωση της αντικαταβολής είναι +6,70€. Η αντικαταβολή χρεώνεται ανεξαρτήτως ποσού. 

Όλες οι χρεώσεις σας γνωστοποιούνται κατά τη διαδικασία του checkout και πριν το τελικό στάδιο υποβολής της παραγγελίας σας, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι θα πληρώσετε.

Ποιος είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας;

Η ομάδα της Anykind θα χρειαστεί 1-2 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστεί και να διεκπεραιώσει την παραγγελία σας

Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδεται στη συνεργαζόμενη εταιρία courier η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει τα δέματα ως εξής:  

  • Εντός 1-5 ημερών στην Θεσσαλονίκη και σε όλους τους μεγάλους αστικούς προορισμούς
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές εντός 1-5 ημέρες. 
  • Εντός 2-4 εργάσιμων ημερών στην Κύπρο.

Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα και με ασφάλεια, ακόμα και νωρίτερα από τις παραπάνω προθεσμίες.

Σημειώνεται ότι σε περιόδους εκπτώσεων και εορτών, λόγω του αυξημένου όγκου των παραγγελιών, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις σας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας και τοποθετήστε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες και τα διακριτικά, διαφορετικά η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή. 

Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο σε ελλαττωματικά προϊόντα ή σε προϊόντα που έχει εξαντληθεί ο κωδικός και δεν θα υπάρξει restock.  

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος; 

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Anykind είναι στη διάθεση σας Δευτέρα –Παρασκευή 9:00-17:00 στο τηλέφωνο 2310051725 ή ηλεκτρονικά μέσω email στο info@anykind.gr, μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί σε αντικατάσταση. Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, θα το δεσμεύσουμε για εσάς. 

Στη συνέχεια, αφού παραλάβουμε το είδος που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα προχωρήσουμε στην άμεση αποστολή του είδους αντικατάστασης με νέα παραγγελία.

Στην παραγγελία αντικατάστασης δε χρεώνεστε με έξοδα αποστολής.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Anykind ή μέσω email στο info@anykind.gr βάζοντας ως θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας» και ένας εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλα τα προϊόντα  της Anykind περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα σε προϊόν που παραλάβατε από εμάς, θα χρειαστεί να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας, αναφέροντας ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν και τοποθετήστε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier που σας παρέδωσε το δέμα σας προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εμάς.

Εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού είδους, θα επιστραφούν τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στην αξία του, συν τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής, μόνο σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν αποτελούσε το μοναδικό προϊόν της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν αποτελούσε μέρος παραγγελίας που περιλάμβανε και άλλα προϊόντα τα οποία δε μας επιστρέφετε, τότε τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που προέκυψαν από αυτήν την παραγγελία δεν επιστρέφονται.

*Σε περίπτωση που πληρώσατε την παραγγελία σας με αντικαταβολή, το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που μας υποδείξατε στη Φόρμα Επιστροφής.

Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να την τροποποιήσετε.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Anykind ή μέσω email στο info@anykind.gr βάζοντας ως θέμα την «Αλλαγή Παραγγελίας» και ένας εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και λείπει κάποιο είδος, αυτό σημαίνει ότι το είδος αυτό βγήκε σε έλλειψη κατόπιν της τοποθέτησης της παραγγελίας σας. Αυτό, αν και σπάνιο, μπορεί να συμβεί λόγω υπερβολικού ταυτόχρονου ενδιαφέροντος πολλαπλών πελατών για το ίδιο είδος με αποτέλεσμα την εξάντληση του αποθέματος πριν εκτελεστεί η παραγγελία. 

Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε την παραγγελία σας με λιγότερα είδη από αυτά που παραγγείλατε, τότε το αντίτιμο είναι μειωμένο αντιστοίχως και πληρώνετε μόνο για τα είδη που παραλαμβάνετε. 

Πώς επιλέγω το σωστό μέγεθος για μένα;

Σε κάθε σελίδα προϊόντος βρίσκεται και ο πίνακας μεγεθών. 

Αν και έχω δει τον πίνακα μεγεθών, χρειάζομαι περισσότερες πληροφορίες. Πως μπορώ να τις βρω;

Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει όσες πληροφορίες θα θέλατε για το προϊόν που χρειάζεστε, Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Anykind είναι στη διάθεση σας Δευτέρα –Παρασκευή 9:00-17:00 στο τηλέφωνο 2310051725 ή ηλεκτρονικά μέσω email στο info@anykind.gr.

Καλάθι Αγορών0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών